Diversi pesci anu diverse preferenze dietetiche per via di e differenze in u so ambiente di vita è in l'abitudini alimentari.
Quì sottu hè una breve introduzione à l'abitudini alimentari di parechji pesci cumuni: Salmone:
U salmone si nutrisce principalmente di crustacei, molluschi è picculi pesci, ma li piace ancu manghjà plancton.
Anu bisognu di grandi quantità di proteine è grassi durante a crescita è a ripruduzzione, dunque anu bisognu di una dieta ricca di nutrienti.
Trota: À e trote li piace à manghjà pesci chjuchi chì si movenu lentamente, rane è insetti, è ancu plancton è animali bentonici.
In cattività, si furniscenu generalmente alimenti ricchi di proteine è grassi.
Merluzzu: U merluzzu si nutrisce principalmente di picculi animali bentonici, gamberetti è crustacei è hè un pesciu onnivoru.
Campanu in l'oceanu è ottenenu nutrienti predendu altre forme di vita marina.
Anguille: L'anguille si nutriscenu soprattuttu di picculi pesci, crustacei è molluschi, ma ancu d'insetti acquatici è vermi.
In un ambiente di cultura, si furnisce generalmente alimentu è picculi pesci vivi.
Spigola: A spigola si nutrisce principalmente di picculi pesci, gamberetti è crustacei, ma ancu di insetti acquatici è plancton.
In l'allevamenti di piscicoltura, si furnisce generalmente alimenti chì cuntenenu proteine è grassi.
In generale, l'abitudini alimentari di e diverse spezie di pesci varianu, ma a maiò parte di i pesci sò omnivori, chì si nutriscenu di picculi pesci, crustacei, molluschi è insetti.
In l'ambienti di ripruduzzione artificiale, furnisce alimenti ricchi di proteine è grassi hè un fattore impurtante per assicurà a so crescita sana.
Data di publicazione: 18 dicembre 2023