Pandemia rallenta a corsa di l'efficienza energetica

L'efficienza energetica hè prevista per registrà quest'annu i so progressi più debbuli in un decenniu, creendu sfide supplementari à u mondu per uttene obiettivi climatichi internaziunali, l'Agenzia Internazionale di l'Energia (AIE) hà dettu in un novu rapportu ghjovi.  
L'investimenti sfruttati è a crisa ecunomica anu marcatu rallentatu u prugressu in efficienza energetica quist'annu, à a metà di u ritmu di migliuramentu vistu in i dui anni precedenti, hà dettu l'AIE in u so raportu di l'efficienza energetica 2020.
L'intensità di l'energia primaria glubale, un indicatore chjave di quantu efficacemente l'attività ecunomica di u mondu usa l'energia, si prevede di migliurà di menu di l'1 per centu in u 2020, u tassu u più debule dapoi u 2010, secondu u raportu. Questa tarifa hè assai sottu à quella necessaria per affruntà cù successu i cambiamenti climatichi è riduce l'inquinamentu di l'aria, hà dettu l'AIE.
Sicondu e previsioni di l'agenzia, l'efficienza energetica hè prevista per furnisce più di 40 per centu di a riduzione di e emissioni di gasu serra in relazione à l'energia per i prossimi 20 anni in u Scenariu di Sviluppu Sostenibile di l'AIE.
L'investimentu più bassu in l'edifizii efficienti energeticamente è menu vendite di vitture nuove à mezu à a crisa ecunomica aggravanu ancu u lentu prugressu di l'efficienza energetica quist'annu, hà dettu l'agenza di Parigi.
Globale, l'investimentu in efficienza energetica hè in traccia di calà di 9 per centu quist'annu.
I prossimi trè anni seranu u periodu criticu in u quale u mondu hà a pussibilità di riversà a tendenza di rallentamentu di u miglioramentu di l'efficienza energetica, hà dettu l'AIE.
"Per i guverni chì anu seriu per stimulà l'efficienza energetica, u test di tornasu serà a quantità di risorse chì li dedicanu in i so pacchetti di recuperu ecunomicu, induve e misure di efficienza ponu aiutà à guidà a crescita economica è a creazione d'impieghi", Fatih Birol, u Direttore Esecutivu di l'AIE, hà dettu in una dichjarazione.
"L'efficienza energetica deve esse in cima à e liste di e cose da fà per i guverni chì perseguenu una ripresa sustenibile - hè una macchina per l'impieghi, mette in opera l'attività economica, risparmia soldi à i cunsumatori, modernizza l'infrastruttura vitale è riduce l'emissioni. Ùn ci hè scusa per ùn mette assai più risorse daretu ", aghjusta Birol.


Tempu di posta: Dic-09-2020